سفر به پارک جنگلی فین چالوس
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از بهترین جاذبه های گردشگری که می تواند در اولویت سفر های شما قرار بگیرد، پارک جنگلی فین چالوس می باشد. چرا که این این پارک در منطقه ای خوش آب و هوا و در محیطی کاملا جنگلی قرار دارد. در این منطقه تمامی امکانات برای راحتی گردشگران قرار دارد. وبلاگ گردشگری های هتل در این مقاله سعی دارد شما را با این پارک بی نظیر موجود در دل طبیعت آشنا کند. با ما همراه باشید:

شهر چالوس

شهر چالوس از گذشته به عنوان یکی از محبوب ترین مقصد ها برای سفر محسوب می شده است و همچنان در صدر بهترین مقاصد کشور ایران قرار دارد. یکی دیگر از عواملی که به زیبایی آن افزوده است و باعث شده است در بین گردشگران محبوبیت آن دو چندان شود، جاده بی نظیر آن می باشد که از گذشته تا به امروز قلب گردشگران را توانسته است شیفته خود کند.

جاده چالوس

پارک جنگلی فین در چالوس و در حاشیه شهر قرار گرفته است. این پارک دارای درختان بلند قامت جنگلی می باشد. علاوه بر آن در بین این پارک جریان آب از رودخانه چالوس ادامه دارد. پارک جنگلی فین با کمی فاصله از شهر جذاب و دیدنی چالوس قرار گرفته است اما همواره آب و هوای بی نظیر و ناب آن را با خود دارد.

خدمات و امکانات موجود در پارک جنگلی فین

شهر چالوس که به دلیل زیبایی فراوان خود در هرسال میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر کشور می باشد، برای به وجود آوردن خاطره ای به یاد ماندنی و زیبا خدمات و امکاناتی را قرار داده است تا گردشگران سفری راحت را تجربه کنند. پارک جنگلی فین نیز با در بر گرفتن تمامی امکانات و خدمات محلی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت به شمار می رود. این پارک خوش آب و هوا و هم چنین خوش منظره و دیدنی دارای تعدادی آلاچیق و کلبه است که گردشگران می توانند با توجه به خواسته و سلیقه خود آن ها را انتخاب و برای هر مدت زمانی که در نظر داشته باشند اجاره کنند. در این پارک جنگلی گردشگران در شب هایی که آب و هوا خاص و خوب است می توانند در هر کجا که بخواهند چادر بزنند. قابل ذکر است که این پارک جنگلی دارای امنیت است و گردشگران می توانند شبی را در امنیت و آرامش در آن بگذرانند.

از دیگر امکاناتی که درآن قرار دارد می توان به تعداد زیادی از مغازه ها اشاره کرد که در این پارک قرار دارد و در هر ساعت از روز در حال فعالیت می باشند. این مغازه ها انواع و اقسام کالا هایی که ممکن است در طول سفر به آن ها نیاز داشته باشید، وجود دارد.

علاوه بر مغازه هایی که در این پارک مشاهده می شود، رستوران های زیادی هم قرار گرفته اند که با داشتن انواع غذاهای جنگلی و مازندرانی می توانند در ساختن سفری بسیار جذاب و دلچسب نقش بسزایی داشته باشند.

در این پارک جنگلی برای کودکان نیز فضایی در نظر گرفته شده است که می توانند در آن بدون هیچ خطری به بازی بپردازند. همچنین میز و نیمکت هایی در جای جای آن قرار گرفته است که می توان با نشستن بر روی آن ها در هوایی بسیار زیبا و لذت بخش از طبیعت خیره کننده آن استفاده کرد.

بهترین زمان سفر به پارک جنگلی فین چالوس

آب و هوا در منطقه شمال کشور به صورتی است که در فصل های گرم با آب و هوایی شرجی روبه رو خواهید شد. این نوع آب و هوا می تواند کمی آزاردهنده باشد. به همین دلیل بهترین زمان سفر به شهر چالوس فصل بهار می باشد. این زمان به ویژه در ما اردیبهشت می توانید بهترین سفر را برای خود به ارمغان بیاورید. 





:: برچسب‌ها: پارک جنگلی فین چالوس , چالوس , سفر به چالوس , گردشگری , جاذبه های گردشگری ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: